HepiSorKategori: DavranışKöpeğimiz tıraş sonrasında halsizleşti
mrvmtl 2 sene önce sordu

Merhaba biz dün köpeğimizi veterinerde traş ettirdik bir tane aşı oldu ve vitamin verildi. Normalde çok hareketli ama dünden beri hep yatıyor ve oyun oynamıyor. Oyuncağını attığımızda her zaman koşardı artık hiçbir şeyle ilgilenmiyor. İlk gün anestezinin etkisinden olabilir diye düşündük ama hala düzelmedi davranışları çok değişti. cinsi terrier olduğu için tüylüydü acaba tüyleri gittiği için mi böyle oldu nasıl ve ne zaman düzelebilir ve bu durumda ne yapmalıyız? Teşekkürler..

1 Yanıt
Buğra Öklen Veteriner Hekim 2 sene önce yanıtladı

Merhaba,
 
Bazı durumlarda anestezi sonrası bu tarz komplikasyonlar görülebiliyor. Ayrıca aşı da bu stres durumun üzerine süreci ağırlaştırmış olabilir. Eğer iştahı yerine gelmez ve halsizliği devam ederse veteriner hekiminize görünmelisiniz.
 
Geçmiş olsun

Toplam 0 kişiden 0 kişiye bu cevap yardımcı oldu.

Bu cevap size yardımcı oldu mu?